BLACK FRIDAY   

Click&Collect - hurtig og nem ekspedition uden omkostninger 

Nu har du mulighed for at resevere en vare på Bilka.dk, og hente den i det varehus, der ligger tættest på dig - helt uden omkostninger. 

Du vælger varen, klikker på "Afhent i varehus", og ser med det samme om varen er på lager. Senest to timer efter din reservation modtager du en e-mail og SMS fra os om, at varen ligger klar til at blive afhentet i enten vores vareudlevering eller i kundeservice inde i varehuset. Du er altså fri for at køre forgæves - og slipper samtidig også for at betale for unødvendig fragt. Det er nemt og hurtigt, når du har besluttet dig for at købe. 

FAQ

Hvor kan jeg afhente min vare? 

Du modtager en e-mail og en SMS med hvor du skal afhente din reserverede vare. Der er nemlig to muligheder; enten ved kundeservice inde i vores varehus eller i vareudleveringen. Hvor skal du afhente varen afhænger af, hvad det er for en vare du har bestilt. Hold derfor øje med afhentningsstedet i den e-mail og SMS du modtager.

Bemærk at vores vareudlevering ved nogle varehuse er placeret på ekstern adresse (og altså ikke i selve Bilka varehuset). Husk derfor, at se godt efter adressen i din tilsendte mail/SMS. 

I hvilket tidsrum kan jeg afhente min vare? 

Det er faktisk meget enkelt! Ligeså snart du har modtaget en mail/SMS om, at varen er klar til afhentning, kan du afhente den. Du kan afhente din reserverede vare i vores vareudlevering alle dage mellem kl. 08-22:00*. 

*I A-Z Hjørring dog kun til kl. 20 i hverdagene og til kl. 18 lørdag og søndag.

Hvornår er min vare klar, hvis jeg bestiller udenfor varehusets åbningstid? 

Hvis du bestiller udenfor varehusets åbningstid, så tager vi fat på din reservation, så snart vi åbner - og så vil du få en SMS eller en e-mail, så snart din vare er klar til afhentning. 

Hvor længe er min vare reserveret? 

Vi reserverer din vare den pågældende dag plus hele den efterfølgende dag. Så hvis du f.eks. bestiller i dag, vil din vare være reserveret indtil i morgen kl. 22:00. Er den ikke afhentet inden da, annullerer vi blot din reservation. 

Kan jeg risikere, at en reserveret vare ikke er på lager? 

Det kan desværre forekomme, at en reserveret vare alligevel ikke er på lager i vores varehus. I de få tilfælde vil du dog indenfor to timer, få en e-mail og SMS om, at varen desværre ikke er på lager alligevel. 

Hvornår skal jeg betale min vare? 

Du betaler først, når du afhenter din vare - så du betaler først, når du har varen i hænderne.  

Hvad skal jeg medbringe, når jeg afhenter min vare? 

Du skal blot vise din reservationsbekræftelse, som du enten kan printe ud og tage med - eller blot vise den e-mail eller SMS du har fået på telefonen. 

Gælder Click&Collect for alle varer på Bilka.dk? 

Der er varer på Bilka.dk, der kun kan købes online. Det er varer, der ikke er på lager i vores varehuse, og de kan derfor ikke reserveres. Men det er heldigvis tydeligt markeret på vores varer, hvornår du har mulighed for at købe Click&Collect, så du er aldrig i tvivl. 

Hvem kontakter jeg, hvis jeg har spørgsmål? 

Du kontakter Bilkas kundeservice på telefon 89 30 30 00 eller via hjemmesiden her